Idag är en sån här slappdag då jag näst in till inte gör ett dugg. Fast jag gjorde i alla fall en god frukost som bestod av varma mackor. Efter det har jag spelat sims. När jag var 10 var jag helt galen i det. Jag satt hos en kompis  och spelade det med henne, hela dagen lång. Tiden gick så fort. Nu när jag har det själv och jag blivit äldre blir det inte att jag spelar så mycket. Men ibland är det riktigt roligt för jag älskar att bygga hus och inreda. Åh det är så kul!

Igår satt jag däremot inte lika mycket. Jag sprang ju i affärer med Ellinor. Visst vi satt oss ner och pratade ett tag men jag rörde mig lite. Sen på kvällen kom Niclas hit till middag och åt pizza. Efter det gick vi en promenad till kyrkågården och tände ett ljus för min farfar och hans farfar vid minneslunden. Det var otroligt fint med alla ljusen som var tända i mörkret. Det är så all helgona ska vara för mig. Jag tänker i alla fall på farfar då.
Sen efter det blev det film med min fina pojkvän. Det var så svårt att låta honom åka hem sen...




// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0