Hej!

Den här fredagen har varit lätt till skillnad från många andra fredagar den senaste tiden. Vi hade bara två lektioner - svenska och engelska. De båda lektionerna gick fort och det fanns inte jättemycket att göra. Däremot fick Sara och jag stanna kvar en stund och göra klart vår och Amandas presentation om Ludvig den fjortonde som ska redovisas på måndag. Men tillslut blev vi klara och kunde åka hem :)

Idag har jag invigt mina andra nya fjäderörhängen från guldfynd. Det är så lätta att jag skulle kunna kamma håret och glömma att de satt i öronen så att jag skulle kunna slita ur dem x) haha Men de är jättemysiga för att de är just så lätta, dessutom mjuka och såklart fina ;)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hur länge stannade ni? :)

2011-11-18 @ 18:44:51
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0