Jag kan väl inte hålla på och hålla på biderna från adventslägret mycket längre? haha

Jag får väl ta mig i kragen och visa lite bilder även fast jag inte gillar bilder på mig tagna med blixt (som de flesta är). Sen vill jag ju inte att andra som är med på korten ska ta illa upp om de inte vill hamna här på bloggen...Så när jag har fått tillåtelse ska jag lägga upp lite bilder. Nu tänkte jag istället visa min klänning som jag hade på mig på middagen och balen som alltså var i lördags.

Jag hade egentligen tankt att ha en annan klänning som är mammas klänning. Det var inget fel på den men jag hittade inga pasande skor och när jag sen hittade den här klänningen på Bonprix.se blev jag såld. Den var så himla fin! Så jag beställde den och det fick då bli två storlekar för att prova med. Då blev det en svart och en lila, för att prova mellan,på grund av att vissa storlekar var slut i vissa färger.Tillslut konstaterade jag att den lila satt bäst så det blev den. Den var också den jag helst ville ha + att den var billigare av någon annledning.

Sen uppstod det dock ett problem - den var för lång. Pågrund av syproblem här hemma fick jag hjälp av Niclas snälla mamma att sy upp den. Var så glad och tacksam för det för annars hade jag snubblad mellan danserna där på balen. Det är ju inte överhuvutagen lätt att dansa bugg i långklänning xD haha. Men så jag vill säga tack till Niclas mamma Åsa än en gång! :) Hon sydde upp den för hand på jättekort tid, jättesnyggt och dessutom förhand.
Nu hoppas jag bara att jag får bära min fina klänning någon gång igen!





Jag visade ju några "smygbilder" förrut så den här klänningen och en svart var vad det var ;)

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Carina

Så otroligt bra den klänningen passar dig! Mycket snygg skärning över bysten och den glittriga dekorationen som blir axelband är pricken över i.

2011-12-01 @ 16:43:52
Postat av: Isabelle

Superfin!! :) kanske kan ha nån finmiddag på nyår så du kan ha den då igen ;)

2011-12-01 @ 20:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0