Hej!

Det är många som viill att jag ska uppdatera och skriva om helgen. Jag ska försöka göra det så fort jag kan. Jag vill göra det noggrant så vill ha någorlunda med tid så det får bli imorgon. Niclas kom hit nu på kvällen och igår med. Igår började den snöa precis efter att han kommit. Det var lite kul eftersom när jag vaknade igårmorse så snöade det. Blev riktigt glad och tänkte, äntligen! :) Men det var ju bara blötsnö och när jag kom hem hade det regnat Men ja sen så kom Niclas hit med snö. Det var ltie komiskt eftersom jag hade sagt att jag inte komma hem om det inte var snö. På skoj då alltså för jag saknade honom, mamma, pappa och Robin så mycket så jag hade inte kunnat låta bli att inte komma hem. För sen på kvällen hade vi det riktigt mysigt med glögg, lussebullar med mandelmassa i som mamma hade bakat och popcorn (inte tillsammans då x) haha). Men jag hade såklart en rolig helg med trevliga tjejer :) Jag lovar att det kommer massa om det sen!

Men nu blir det bilder från i morse. Var på så bra humör när det var snö och sol utanför fönstret! :)
Tänk att snön kom till första advent i år ändå! Inte var det mycket men i alla fall något x)



// Elaine


Kommentarer
Postat av: Anonym

I.o.m. att du gillar Paparizou, så skriver jag en kommentar.. :P



En ny preview på hennes kommande låt är ute:

http://www.youtube.com/watch?v=eiqhwMzUqPk



:)

2011-11-28 @ 19:01:55
Postat av: Lovisa

Fint! Nej då jag ska inte tjata! :D Hahaha

2011-11-28 @ 19:17:54
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0