Hej!

Nu har jag vaknat till liv efter en fullproppad gårdag och kväll. Eller ja egentligen vaknade jag för 2 timmar sen men det var lite problem med att öppna ett ny inlägg.. Men igår var jag i alla fall hurtig och gick upp halv 7. När jag hade sovmorgon! Men det var uppfriskande för mamma och jag åkte och simmade. Det var tungt men jag klarade 1000 meter och efter det var jag nöjd med mig själv. För sen hälsade jag också på mormor och morfar en snabb stund och efter det bar det iväg hem för att sminka mig. Skulle nämligen klä ut mig till clown och sen åka till Isabelle för en Haloween kväll.

Halowenkvällen var riktigt trevligt och kul. Förrutom att jag då inte klarade av att gå ut i mörkret och bli skrämd efter att ha sett (typ, kollade bort mycket såklart) en hemsk skräckfilm. Så där blev jag "fega Elaine". Men det är den jag är. Vet att jag inte kan sova om jag ser en skräckfilm. Men maten, sällskapet (vårt gamla goda gäng) var bra. Fast vi bråkar om vilka som får bäst utbildning.haha. Jag behöver inte dock snacka så mycket för jag vet att jag har det bra ändå som får designa parfymplaskor ;)

Vi fick roliga utmaningar av Isabelle som vi skulle göra under kvällen också. Jag t.ex skulle be om lov om att få gå på toa då och då, säga "hallelulja" när jag åt av maten, uppträda väldigt manligt och säga "higv-five på det" till konstiga saker. Jag gick faktiskt på när markus skulle låtsas som att han tyckte att marken gungade! :O haha


Middag


Goda cupcakes till efterrätt + grön glass och chokladbollar doppade i vit choklad. Det var Isabelle och Linnea som hade gjort det.


Jag som clown! haha
Fick låna Niclas hatt sen också! ;)

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha det ser roligt ut, undrar bara hur det gick att dricka/äta med den där näsan) x)

2011-11-01 @ 16:15:43
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0