Det sod om Hilary Duff i min tidning här om dagen och eftersom jag verkligen beundrar Hilary Duff (ja fast jag är 17 år) så läste jag det såklart. Jag la vissa saker på minnet som vi hade gemensamt. Några saker visste jag nog redan men inte att han var 157 cm lång bara! Jag är ju 3 centimeter längre bara. Så ja det är ju kul att nästan dela längd med henne ;) haha Sen älskar hon skor och kläder som jag. Men det finns ju många tjejer som gör det och fler som nog gillar kläder mer än lilla mig. Tillsist gillar hon också att simma och det kan vi ju säga att jag gör också för jag simmar ju ibland, även om det inte är så ofta. Dock gillar mamma det mer än mig så jämför jag med henne gillar jag nog inte att simma...haha

 

Ännu en gång vill jag ha Hilarys hår. Tycker att det är jättefint med håret uppsatt så där också! :)

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0