Idag på eftermiddagen har jag mest bara varit. De är ju lov så jag är ju faktiskt ledig. Ändå är det redan sista kvällen av det riktigta lovet. För imrgon är det ju helg, och helg får man ju alltid. Men ändå har den här fredagen känts som´en söndag av någon anledning. I alla fall gick jag en promenad med mamma och Robin och sen handlat en snabbis. Köpte lite godis. Jag har hittat mitt nya favoritgodis. De är ett ansikte, halva hallon och andra laktirs. På det är det massa salt. Mm det är så gott med blandningen av sött och salt! Sen är det andra en hallonlatrisskalle fast i skumform.

Nu ikväll blir det idol tror jag och kanske någon film! :)




// Elaine


Kommentarer
Postat av: amanda

svar: åh, ja jag trivs superbt. och om du vill åka, kör! bland det bästa jag gjort.

2011-11-05 @ 09:44:28
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0