Än så länge har jag klarat av 6 och en halv timme i skolan. Nu är det fotolektion och jag ska snart lyssna på en ett program om hur man använder photoshop men före det gör klart några småsaker. Har länge tänkt visa de här bilderna som jag tog på en fotolektion för några veckor sen. Uppgiften var att lära sig om bländaren, dvs hur man får ett skärpedjup i bilden så att bakgrunden blir suddig (eller tvärtom). Eftersom jag inte kunde få någon bild med tydlig bakgrund och då kunde jag dock inte använda de här bilderna i min uppgift. Men jag tycker att de blev lite häftiga så därför lägger jag upp dem här. Dock blev ljuset dåligare när jag laddade upp dem. Före var speciellt den övre bilden mer intensiv och eldig i färgen.



Sara är handmodellen, ringen är min och sen är jag då fotogrgen! ;)

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0