Bloggaren Victoria Törengren tipsade om fina klänningar från topshop så jag kunde inte låta bli att se vad som fanns där. Men det skulle jag nog inte ha gjort för jag blev helt till mig över hur otroligt fina vissa klänningar var. Särskilt de två översta. Skulle jag på en riktigt pampig nyårsfest är den översta klänningen den jag utan tvekan skulle vilja ha. Men topshop är inte för billigt och den klänningen kostar 160 pund. Jag kan inte pund så bra. Men det lär ju vara över 1000 kr va? Så eftersom jag inte ska på någon nyårsfest på det sättet direkt, jag redan har fina klänningar och inte har pengarna så får jag helt enkelt drömma om dem bara.

Men håll med om att de är underbara! När jag ser så här glamorösa och gludiga klänningar ja då kommer "guld-Elaine" fram igen! XD haha






- Såååå häftiga!!!!!

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0