Hej!

Jag har inte gjort mycket idag men ändå har jag inte hunnit med att blogga något. Dels är det inte heller så kul att blogga i skolan då det är jobbigt att ladda upp bilder. Men igårkväll var jag i alla fall och klippte mig efter skolan så då var jag lite upptagen. Sen idag har jag inte gjort mycket alls egentligen ändå har jag varit länge i skolan. Jag fortsatte tänka ut hur jag ska bygga min lampa och byggde lite på den. Vi har haft ett upphåll från den lektionen ett tag nu så det känns lite som att börja om från början x) Men men jag fick lite fart idag i alla fall :) Annars har jag svarat på en enkät, ätit lunch och börjat fundera på ett arbete och spelat spel. Det känns inte så bra att man åker till skolan för att spela spel men har man håla och knappt något jobb så ...haha

I söndagskväll var jag till Lovisas hemort och skapade lite julsaker tillsammans med roliga personer i kyrkan. Jag gjorde en tomte i en jättmysig lera som skulle bli jättelätt när den torkade. Sen fick en kvarbliven ljusblå bit bli ett nyckelring som jag tror skulle fungera som halssmycke. Här under är Lovisas och mina verk. Lovisas är alltså smurfen, den stora tomten och de andra småsakerna.



Det på den sista bilden är mitt

Vad tycker ni om våra små tomtar?

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0