Hej!

Idag har jag varit på kalas. Det var min granne som fyllde 90 år - fast det kan man inte tro för hon är jättepigg! :) Det var kul att vi fick komma eftersom hon har alltid varit som en extra mormor eller farmor för mig i hela mitt lilla liv. Det är jag jätteglad för och hon har kommit på mina födelsedagar. Därför gick vi såklart dit för att fira henne med en presentkorg som vi (eller rättare sagt mamma) hade plockat ihop. Jag stod för en sak i den där korgen och det var en glasburk som vi fyllde med gélehallon .Eller jag stod bara för blommorna på den som jag hade målat dit. Ni har den bland bilderna under och min klädsel för dagen. Jag tog på mig en klänning som min farmor haft en gång i tiden. Tänk vad kul att jag kan ha den! Dock vet jag inte om jag håller på att växer ur den..:( Men i alla fall var det ju inte alls kallt att ha den i det här fina vädret! :)

Väl på kalaset fick vi kött och potatisgratäng och tårta. Jag fick dessutom heja på min konfirmationspräst.





Det blev tyvärr en dålig bild på korgen ..tagen i all hast.

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

alltså fa-an vad du har kläder man aldrig visste om haha, nu troddde jag att jag iaf hade ett hum om din garderob men så har du ett sjujävla ess i rockärmen! ;) xD

2011-10-01 @ 18:39:17
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0