Hej igen! Jga är tyvärr inte så duktig på att blogga just nu..det är inge bra. Men bara det häder lite roligt om dagarna ska jag väl ha det. Jag hade det förresten såklart bra när min pojkvän kom hit igår eftermiddag/kväll. Tänk att han gav sig ut i regnet på moppen i kylan för att träffa lilla mig. Jag blir så glad för det, även om jag hade lite dåligt sammvete och tyckte synd om honom. Han har det inte lätt han x) Han är världens bästa pojkvän och jag är så stolt över att han ska spela Romeo i en kort scen på en festival och sedan rörmokare. Jag måste erkänna att jag är lite avis. Jag vill också spela teater!!! x) Minns när jag spelade tant Pruselius i Pippi och en annan surtant i en annan teater. Jag tyckte att det var så kul! :) ...och sen är jag avis för han är ju min Romeo, ingen annans! ;) haha

Men ja det var jättekul att skratta till tv- serien Vänner tillsammans med honom igår. Förrutom det så var jag faktiskt ledig eftersom den enda lektion som jag skulle ha haft har vi hemtenta på så jag får jobba med dem hemma. Därför skrev jag lite på den igår och försöker även göra det nu ikväll.

Niclas och jag har kommit på att Vänner- gänget är som vårt lilla gäng ibland. Vi har delat ut alla roller till Isabelle, Frida, Markus och Linnea. Men de vill inte riktigt vara de som vi tycker att de är x) Niclas och jag är i alla fall Chandler och Monica! ;) haha






Åh jag tycker Vänner är så bra!!
Ingen som håller med?

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAha jorå, de är bäst!

2011-10-19 @ 18:57:41
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Sanna

härliga pics!

2011-10-20 @ 11:45:50
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Frida J

Och vem är då jag?? :(

2011-10-21 @ 21:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0