Jag känner att jag inte har så mycket att skriva om just nu. Den här veckan har det inte hänt så mycket direkt...
Men jag kommer nog igång snart :) Helt plötsligt händer det för mycket istället så jag inte hinner blogga pågrund av det.

I alla fall så har jag känt att jag har blivit dåligare på att teckna sedan jag började gymnasiet. Vi har diskuterat det i skolan också, att alla krafter och idéer liksom går åt där. Jag lovade ju mig själv att börja rita mer i januari i år. Jag sa att jag skulle försöka rita en bild varenda månad. Men det blev inte så, och det kände jag på mig. Jag kan inte tvinga mig själv. Jag jobbar som bäst när jag får mina idéer själv och lite hur som helst, konstnärligt tror jag man kan säga. Men jag vill verkligen dra igågn ritandet igen.

Här är teckningarna som jag ritade i januari och februari. Den första som jag ritade i Januari ska föreställa en kändis därborta i hollywood - Ashley Olsen och den andra, som jag ritade i februari skulle bli Kelly Clarksson men det gick inge bra på vägen så jag improviserade lite där.



// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0