Igårkväll var jag och Niclas på bio och såg filmen Johnny English reborn. Den var rolig men jag skrattade inte lika mycket som vissa andra i biosalongen, folk applåderade till och med i slutet. Men så roligt var det inte hela tiden, det var kul men jag ville inte skratta ihjäl mig så jag funderade om det var jag som hade dålig humor?x) haha Men den var bra och när jag skulle tänka tillbaka på den efter kom jag på att det hände många roliga saker. Dock kanske jag hade förväntat mig lite, lite mer. Men jag rekomenderar den för den som gilla komedier med lite action i ! ;D













Sen har jag varit så sugen på biopocorn ett bra tag nu så det var riktigt gott att få äta det igen. Niclas och jag delade på en jättestor men den tog ändå slut ganska fort x) Mummus för biopocorn!!


// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0