Här har jag något som ni bara måste lyssna på! :)

Det är Niclas grupp " winner winner chicken dinner" som framför en sång skriven av dem själv till musik från Niclas favoritartist. Det här var i fredags och det hade minst sagt varit kul att sitta i publiken och lyssna på det här. Men det var nog lika bra att jag inte var det ;) haha Lyssna så fattar ni vad jag menar ;) Observera att det alltså är mig Niclas pratar om såklart och att det är på skoj. Eller ja jag hoppas det i alla fall :P



Visst är de roliga och duktiga?! De har skapat en facebookgrupp och gillar man den dyker det förmodligen upp nya låtar framöver - "winner winner chicken dinner" heter den.

Coolt att man är gitarristens flckvän och inspiration till låten ;)
Jag känner mig smickrad, elelr borde jag inte göra det...? x) haha
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0