Hej!

Jag vaknade upp till en fin höstdag imorse hos Niclas. Jag åkte dit igårkväll, efter att jag på dagen tagit en rask promenad i höstsolen med musik i öronen och då när jag kom dit satt hela familjen och spelade monopol inne i värmen med tända ljus och allt. Riktigt mysigt för det var riktigt kallt ute och det hade precis blivit mörkt när jag kom. På vägen dit, precis innan solen gick ner var den alldeles orange i horisonten. Hade gärna tagit ett kort men det är ju lite svårt när man åker moppe x) haha Jag fick vara bank på monopol sen i alla fall och efter det tittade Niclas och jag på vänner. Innan vi gick och la oss sen sa vi god natt till lilla Mellvin som typ sov i fotöljen. Dock var han inte så söt när han skällde på olskyldiga Zingo imorse x) haha De är så söta de där två!! <3


Jag (och Linnea i bakgrunden), taget av Isabelle på vår "fotodag"

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0