Hon där Florrie, som sjunger i reklamen till parfymen från Nina Ricci och min nuvarande favoritlåt. Hon verkar kunna prata lite franska, annars är hon engelsk. Kollade på den här under (som verkade vara ett event för Nina Ricci då hon hade jobbat med dem) och jag gillade hennes söta peronlighet.

Man kan nog säga att det där är i min nivå att prata franska på. Kanske lite långsammare för mig då haha. Men jag fattar typ på den här nivån. Alltså innan det går för fort x) haha Jag tycker hon verkar cool i alla fall med cool röst, personlighet och musik. Trés Cool! - som hon själv säger ;)

Right?

Låten Sunday girl kommer i slutet på det andra klippet




// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0