I somras när jag var i stugan kände jag för att rita. Hade ingen ro att sätta mig ner här hemma. Men i stugan, på kvällen med solnedgång utanför altanfönstret och fåglarna kvittrandes inne i skogen fick jag för mig att sätta mig och rita i lugn och ro. Jag kom på att jag ville rita alla mina fina och närmaste vänner samlade på ett och samma papper - För jag har verkligen världens bästa kompisar, det är jag säker på.

 Dock var jag lite lat så jag fuskade en aning genom att rita av kroppar från ett moderepotage i en tidning. Jag ändrade sen om saker på dem för att de skulle likna just den som jag ville att det skulle föreställa. Såklart ritade jag dit nya kläder också. Men lite har jag fuskat erkänner jag alltså. Ansiktena var för små för att rita ansiktsdrag på också så de fick bli blanka. Ingen får ta illa upp för det x) Hoppas inte heller att någon tar illa upp om de inte gillar kläderna som de fick x) Jag gjorde mitt bästa.

Men här är alltså världens bästa tjejer!! (…inklusive mig)

Vinkeln blev tyvärr inte så bra..:(


Från vänster:
Josefin - Min kompis som jag träffat varje sommar sen hon flyttade till min stuga. Träffar henne ungefär varje sommar någon dag.
Ellinor - Vi har aldrig gåt i samma skola och bott så nära varandra. Men ändå är hon en väldigt nära vän som otrolig förtsående och snäll.
Lovisa - Lilla begåvade Lovisa i skolan (och med NÄSTAN samma släkt) som jag bråkar lite med i skolan. Glad att jag fann henne!
Ninni - En till av vännerna från skolan. Hon är otroligt smart den tjejen och duktigt på det mesta hon!
Amanda - Ännu en vän från skolan. Tillsammans med Lovisa kan hon bli riktigt skrattig. Hon har humor hon, Amanda och stil! haha
Sara - De fjärde av de fyra vännerna från skolan. Har alltid något att prata med henne om på bussen till skolan och fin är hon (Älskar hennes parfym också..haha).



Från vänster:
Jag
Pimpim - Min söta och hästgalna Pimpim och jag gick i samma klass med tillsammans med Sofie (en annan fin vän) också under 8:an och 9:an. Vi ses inte så ofta tyvärr bara...:(
Frida - Frida är också en hästgalen tjej och smart är hon också som pluggar natur som Pimpim. Även en jättesnäll vän!
Linnea - Som Frida och Pimpim är hon hästintresserad och pluggar natur. Ser henne inte på bussen längre om dagarna men hon och Frida tar hand om varandra om dagarna hoppas jag ;)
Isabelle - Hon läser till stylist och gillar kläder mm. Då och då ses vi på bussen och har alltid något tjejigt att prata om.

Snygga stilar vi alla har tillsammans va? ;)

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0