Hej!! Snart är det helg igen. Shit vad dagarna och veckorna går fort?! :O Jag hinner ingenting om dagarna nästan x) Idag han jag och Sara t ex bara ta några bilder (det gjorde vi även förra lektionen och den innan okcså) på fotolektionen. Jag hade svårt att få bra cch matchande bilder utan att kameran struntade i det jag ville, hade fel inställning eller så var jag ostadig på handen. Men vi har fått några bra bilder. Två bilder från förra lektionen blev lite coola så de ska nog komma upp här på bloggen sen.

Sen så har jag bara haft engelska, franska och klistrat på mitt kollage idag. Vi ala får ont i huvudet av att sitta och titta på en bild och massa små pappersbitar men jag tycker i alla fall att det är kul ändå! :)

Jag idag:

En vääääldiot suddig bild :( Det kan vara svårt att se, men ser ni min fina halsduk som jag fick av mamma ( tror att den är ganska gammal)? Den var i alla fall mysig att ha idag på morgonen och jag gillar den! :)


// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0