Hej! Hemma igen. Fick sluta lite tidigare i dag som jag också fick göra igår. Känns som att jag inte är mycket i skolan längre tillskillnad från förra året och i våras. Men å andra sidan tror jag att några lektioner kommer dyka upp snart och efter jul. Jag har i alla falla parlé francais idag lite lite anglais (english). Sista tiden av skoldagen klistrade jag febrilt på mitt kollage med ett för bra lim som klistrade ihop mina fingrar  - men blev inte klar idag heller. Jag är för noggran men när jag börjat noggrant vill jag avsluta det noggrant! x) Annars försöker jag bara vara duktig och få lite historia gjord nu. Känner för att skissa eller teckna lite senare kanske :)

Någon som gjort något kul idag?

Har matchat naglarna med färgglad kajal hela veckan! ;)
Gillar färgen och pennan från Isadora är lätt och lagom mjuk att måla med!



// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vänt va, har du målat naglarna med blå kajal hela veckan? Ööh

2011-10-21 @ 08:43:44
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0