Denna lördag jag som sagt varit med min kompis Pimpim :) Hon kom hit på eftermiddagen. Mamma och jag hade bakat en chokladkaka (typ som sockerkaka tror jag) med glasyr på igårkväll. Eller ja det var väl egentligen mamma som bakade den men blandade ihop ingredienserna till själva kakan ;) haha Så den åt vi lite av och sen såg vi på den tredje twilight-filmen Eclipse. Tänk att jag inte hade sett den än fast att jag fick den i födelsedagspresent,vilket var för snart 3 månader sen! :O Men nu har jag sett den och Pimpim fick se den för andra gången. Roligt var det i alla fall :) Fast att jag hade lite svårt att hänga med eftersom det var så länge en jag såg de tidigare filmerna och dessutom läste böckerna.


//Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0