Så, då var den här dagen gjord :) Robin födelsedag för femtonde gången är firad, han har har fått lite presenter och vi har ätit mycket mat. Potatisgratäng och kött blev det och sen en stor marzipantårta! Åt dock för mycket så jag mådde lla. Jag roade de flesta med min talking Tom på iPaden xD haha. Den kan verkligen lätta upp stämningen om det skulle behövas! ;)Sen spelade vi maja och yatzy. Morfar var en höjdare på Maja och farmor förlorade mest i det. Dock så vann hon på Yatzy hon, min spelgalna farmor ;)






Födelsedagsbarnet himself!


Han fick ett halsband av mig som matchar till ett armband som han fick (också av mig) i konfirmationspresent.

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0