Hej!

Här sitter jag, glad att vara inne. Var väldigt slut när jag kom hem för när Sara, Amanda och jag gick från skolan blåste det och regnade det som bara den. Amanda och jag kämpade i motvind under mitt lila paraply som då och då nästan ville vända sig. Det kändes som att man var mitt i en riktigt storm och vi såg knappt var vi gick. Vi måste ha sett rejält knäppa ut för mitt i alltihopa började jag skratta ihjäl mig åt hela situationen. Jag gick nämligen och skrek "Sara?" eftersom jag underade var hon tagit vägen. Hon fick tyvärr inte plats under paraplyt så hon gick före oss - det gick alltså fortare utan det där jobbiga paraplyt. För man var ändå dygnsur om byxorna sen... Dock klarade sig mitt hår. haha

Det känns verkligen att nu är det höst!

Förrutom mardömsbiten ut till bussen så har jag fotat min ring på Saras hand idag och även hennes hår i vinden. Vi fortsatte helt enkelt med att öva ta bilder med rätt bländare och slutartid. Jag fick två snygga bilder men många andra blev suddiga. Förrutom det har jag fortsatt limma på mitt kollage och pratat lite engelska.

Här har vi mig idag! (åter igen gör blixten att jag kanske ser lite läskig ut...)


// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0