Nu har jag fått en såndär idée igen som jag får ibland. Jag pratar om att att jag ska ha något speciellt helt plötlsigt. Som förra våren fick jag får mig att då skulle jag ha lila ögonskugga och sen en gul väska och matchande halsduk (inte tillsammans med ögonskuggan då). I höstas förra året ville jag ha en lila mössa och i våras var det färgade pärlörhängen som stod på listan. Nu i höst är det däremot stickade tröjor och ett par snygga stövlar. Men den där tröjan som jag har sett framför mig är grön, en härlig grön färg och det går inte att hitta någon sådan på nätet. Trodde att Lindex skulle ha.. men det finns bara grått svart och rött!! Hällå..? JAG VILL HA EN SNYGG GRÖN TRÖJA!

Det är pågrund av det här som jag länge har funderat på att bli designer eller lära mig sticka eller så själv.  För jag får alltid sånna idéer och vad som helst duger inte då. Det ska passa in på mina krav till nästan hundra procent helt enkelt. Så ja nu hoppas jag att någon designer till de här klädkedjorna i staden har tänkt lika som mig....haha


Haha jag insåg nyss hur glad jag är för illustrator ändå när jag försökte göra den här tröjan i paint. Jag ville hela tiden omedvetet använda kortkomandon som finns i illustrator. Jag tvekar ibland på illustrator men det är faktiskt bra ibland ska jag erkänna. Tänk om man hade det på datorn hemma x) Det är mycket lättare än paint!
Så förlåt för att den här tröjan ser hemsk ut men kunde inte bättre x)

Tror att jag egentligen är ute efter färgen som är inuti den här tröjan typ..


// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men alltså jag har sett de där stickade gröna i butik på lindex, inte online. så ja, du får ta dig en kik :)

2011-10-07 @ 21:57:58
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0