Är inte de här skorna lite snygga? Hittade dem på StylebyTyra.se som är bloggaren Tyras webbshop som säljer smycken. Egentligen finns det ganska många fina smycken där också men man kan inte köpa allt..tyvärr :(
Dock har jag börjat fundera lite om på om jag ska skippa höstskor ändå, för de jag har nu kanske håller ändå? Men de från dinsko är ändå så snygga!! Dock kan jag ju inte välja vilka av dem..och sen nu hittade man de här under. Men de kanske inte passar för oktober till mig? Jag är kluven x)

Men hur som helst var de snygga och kostar 500 kr på www.StyleByTyra.se



Sen kan jag inte låta bli att älska de här pumpsen också! Förrut var jag klädd i guld väääldigt ofta. Det har jag tonat ner nu men jag älskar fortfarande guld, silver och glitter. Det kan bli så häftigt ibland!





När jag ändå håller på visar jag också ngra snygga smycken:
 









Oj vad mycket jag hittade x)

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Snyyyyygt

2011-10-01 @ 16:12:11
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0