Jag var som sagt på stan igår. Annledningen till att jag gick där var att jag behövde ett par till jeans. Jag vet att jag nyss visade ett par nya jeans. Men förrutom dem har jag knappt några som jag kan ha, har gett bort, vuxit ur och nött ut många. Så jag behöve ett par till att byta till. Dock betalar jag inte vilket pris som helst.

Det blev i alla fall de här knallblåa från Gina Tricot. Jag brukar dock gå sönder dem ganska fort men jag har upptäckt att det är de som är bekvämast och passar mina ben bäst. I alla fall så tog jag en annan modell än den vanliga "Silivia" så det blev de som heter "Serena" för 299 kr. Det var mjuka väldigt mjuka!



// Elaine

Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Blå + Jeans = Succé

2011-09-02 @ 18:36:45
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0