Idag var jag ganska blå! haha
Hade mina nya blåa jeans (som jag insett att jag hade kunnat köpa en mindre stolek av... ). Hade lyckats pricka in färgen perfekt för det var typ exakt samma färg som på mina "converse" (fejk). Sen passade min blommiga blus med blå inslag också perfekt till! :) Dock skrattade de andra åt mig för att jag hade matchat det så (eller för) bra:P haha Det här var exakt samma kläder som jag hade på mig i lördags på Tove Styrkes konsert med Niclas, och sen på stan.
 


Blått eller? x)

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha nej vi skrattade inte Åt dig utan Med dig även om du inte var helt med på det haah;)

2011-09-12 @ 20:09:06
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0