Hej!!

Här har det stått stilla nu...:/ Kan inte riktigt hjälpa det för min internet ville inte fungera i måndags så då han jag inte blogga och sen igår var jag hos Niclas hela kvällen. Visst kan man blogga där men vill inte lägga ner tid på du ju. Kan inte sno hans dator...haha. I alla fall så fick jag våfflor till middag där :) Hann åka dit tidigt eftersom en lektion var inställd.

Men sen så har jag startat en till blogg!! Den bloggen kommer inte vara lika som den här. Utan där kommer jag mest lägga upp bilder från Ipaden lite ibland. Så där kommer det mest vara bilder och lite korta uppdateringar om dagarna. Men det blir alltså inte på samma sätt som här. I alla fall så tänkte jag försöka lägga upp en bild för varje dag och se hur jag förändras under en tid ;) haha

Så man får som sagt gärna kika in där också :) Där är mitt bloggnamn "Elle Elaine" - Hon Elaine (nästan som mademoiselleElaine fast man tar bort "mademoi").  Bloggen finns hos tumblr.com och här är länken: www.ElleElaine.tumblr.com

Men glöm inte bort den här bloggen för det! :O Bra för att det har stått still här i två dagar betyder inte att det kommer fortsätta med det :)

Startade bloggen igår och då fick det bli dagens bild.

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0