Förrut köpte ju jag några hårnypor på H&M som såg ut som fjärilar. Jag satt dem i gardinen så länge för att det såg lite sött ut och för att skona dem från att bli mosade i smyckeslådan. I alla fall kom jag på att det hade varit riktigt snyggt att ha fler fjärilar i gardinen för de passar nästan bättre där än i håret. Så i förra veckan köpte jag två till - svarta. De ska speciellt få sita i gardnerna för de markerar bättre än vita och dessutom har jag andra svarta detaljer i mitt rum. Så har här vi alltså dem mitt nya gardinpynt!

29 kr/st på H&M



// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kan inte du köra en rundvandring av ditt rum med alla dina favoritgrejer här på bloggeene? Har glömt hur det ser uttttt

2011-09-12 @ 17:13:01
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Bella

Hihi :) hur är det med dig då? Kram Bella

2011-09-12 @ 17:57:29
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0