Det här är annledningen till att man inte ska släppa iväg mig på stan...




Alltså har jag köpt ännu en sak och den här gången är det Lovisa och Isabelles fel :P Nejdå jag skoja bara, mest är det mitt eget i alla fall x) Jag skulle i alla fall hälsa på Isabelle på hennes praktik idag när jag lyckades få syn på den här! Tack och lov för att jag inte riktigt stängt plånnboken för varma tröjor. Dock hade jag gärna velat hittat den nästa månad. Men tror att den blir fin och lagom varm i höst i alla fall och sen älskar jag färgen! :)

Det var nog snarare Isabelle ch Lovisas fötjänst för jag behövde ju faktiskt en varm tröja. Det var bara liiiite jobbigt att den kostade 299 kr nu när jag redan handlat massa den här månaden x)


Nu saknas bara en riktig varm, stiackad trlja till vintern och skor. Sen är det nog bra! x) haha

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0