Hej!

Då var den här helgen också snart förbi då ..:/  Jag har i alla fall hunnit med ganska mycket. Igår gick jag ju som sagt på en promenad i det fina vädret. Efter det kom Niclas och mammas kompis Carina hit. Så vi hade en rolig lördagskväll med fika, pastagratäng, ukelelespelande, Mamma mia på tv:n och prat :) Carina har nämnligen en lukelele som vi bad henne ta med sig för att låta Niclas spela och titta på den. Så stolt man är som har en så duktig pojkvän som kan det där med att spela en gitarr! Även Carina kan lite om hon kommer igång och får följa instruktioner tror jag. Däremot kan inte mamma och jag ett skvatt x) haha

Fikat bestod bland annat av stora maffiga äppelmuffins!!!


Annars så har jag försökt att få lite skolsaker avklarade. Läste i engelskaboken men än har jag inte hunnit med så mycket mer. Sen vill jag måla om naglarna också som jag inte han igår... Isabelle och Linnea kom förbi sen när Niclas och Carina åkt hem. Vi gick lite och hade en liten "fotodag" som vi kallar det. Visar kanske lite bilder sen. Det kommer vara kul att ha dem att se tillbaks på om några år. Just det, vi såg Islandshästar också!


 Isabelle och Linnea!

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0