Jag har länge gått och funderat på hur macarons smakar och varit lite arg på mig själv för att jag inte smakade några när jag var i Paris. Hur kunde jag missa det?! I alla fall så fick jag äta min första macaron igår. Mamma köpte med sig sånna hem och de där stora muffinsen i inlägget under - som sedan blev vårt fika ute i solen igår. Det roliga var ocks att jag drömde om att jag fyllde år och fick gå och plocka massa macarons i olika smaker natten till igår. Jag sa inget om det till mamma så därför var det lite kul att mamma köpte sånna..Är jag synsk eller? x) haha

Men jag var ju hur som helst lite rädd för att bli besviken sekunderna innan att jag smakade den. Men jag blev faktiskt inte besviken till min lättnad. Det var väldigt sött men gott :) Det är väl i stort sätt bara socker också?
Jag åt hallon så den är i alla fall att rekomendera (smakade laktris också). Carina sa att de som är gjorda i frankrike är mycket godare så kommer jag dit igen snart (som jag så gärna vill) ska jag allt smaka några macarons där! :)





// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0