Hej!

Idag har jag knappt gjort någonting fakitskt...Fast jag hade orientering i två timmar vilket var ganska jobbigt fast man gick i snabb fart. Tur att jag inte sprang med Lovisa för det hade jag inte klarat x) haha. Hon är liksom för duktigt hon och Ninni! ;) Men jag, Sara och Amanda lyckades i alla fall ta några kontroller och sen blev vi beordrade att gå tillbaka och hämta en kontroll på nästa samma plats där vi hade varit när vi trodde och sa att vi var klara. Det där lät lite konstigt va? haha Men vi har i alla fall gått mycket och det känner jag av i benen.

Sen hade jag också franska och tänker fortsätta med det nu genom att plugga till ett prov. Jag behöver också läsa i engelskaboken. Så ja jag ska nog lyckas fördriva tiden x)

Den här bilden är inte från idag och den här inget med inlägget att göra. Men jag hade ingen anna bild helt enkelt. De kopplingar som jag kan hitta mellan idag och bilden är att mitt hår har varit utsläppt idag och när bilden togs var det måndag (för 2 veckor sedan) precis som idag x) Här går veckorna undan!



// Elaine  

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahaha har du ingen bild från orienteringen alls? Usch vad jag känner att jag kommer ångra om två år att man skulle ha tatt fler bilder på allt som händer. TA mer bilder elaine, jag har ingen bra kamera alls så då får du den uppgiften! :D Haha men jag känner det, då kommer man längta tillbaka och vill ha bidler på upplevelserna som då bara var en vanlig dag i skolan. AAah ja lite deprimerade ja xD

2011-09-26 @ 21:20:46
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0