Jag trodde ju att jag itne kunde lägga upp bilder här på bloggen från datorn tidigare i veckan. men jag hade ju bara råkat trycka på en sak. Men därför så han jag aldrig lägga upp min "outfitbild" från i tisdags (översta bilden). Jag hade ju fått håret plattat kvällen innan och sen hade jag en blus som min mamma haft en gång i tiden. Blusen är väldigt speciell och den får en att känna sig som en liten bakelse x) haha. Men jag gillar det! :) Jag hade också den idag hos Niclas och vi kom på att jag såg ut som en liten piga som arbetade på landet. inte sant? ;) haha

Den är bak och fram på första bilden men annars hade jag inte kunnat knäppa den själv x) haha Tycker att det funkar åt båda hållen faktiskt.


..alltd ska något öga bli rött på kort....x)

Här har vi mig - "Pigan Lina"  eller "lilla Ida" i Emil i Lönnebergax)

Niclas är fotografen :)

Fast finn ett "fel" på sista bilden som avslöjar att kortet är taget på 2000-talet ;) Inte för att man inte fattar det ändå da :P haha


// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0