Hej igen!

Idag har varit och fikat på stan med Ellinor :) Det var ett bra tag sedan som jag träffade henne nu och behövde verkligen se henne :) Så nu könner jag mig glad efter massa prat med henne, fanta och en blåbärsmuffin. Det var ganska kyligt ute så det var extra mysigt att sitta inne å¨ett café. Fast jag tyckte att det blev ganska varmt efter ett tag x) haha



Fina ellinor och jag


Jag hade mina boots igen. Dock väntar jag bara på att de ska gå sönder för de hller på att spricka i sulan:( Men jag hoppas de håller tills jag hinner köpa ett par nya. Sen hade jag skinnjackan till. Såhär såg det ut, fast jag hade min glittriga paris-t-shirt istället för den leopardömstrade tröjan.



// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahah, du börjar bli en rackare på att fika! ;)

2011-09-18 @ 19:39:02
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan :) nu är dagens blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-199.html#comment

2011-09-19 @ 08:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0