I skolan här om dagen satt jag och tittade på gamla bilder som jag hade tagit i ettan. Jag kunde då konstatera att mitt hår har skiftat lite i färg under det året. Nu är det nästan tillbaka till sin vanliga färg fast kanske en aning mörkare. Sen har det också blivit solblekt under sommaren. Nästan alla tycker att jag ska vara blond men jag känner att jag vill vara brunett igen. Därför ska jag färga det om ett tag igen. Den här gången funderar jag dock på att få lite mer liv i det genom att bleka slingor före. 

september 2010


December 2010


Tror det här var i våras (2011)


nu, september 2011


Gissar på att de flesta tycker att håret ser bäst ut som det är nu? eller?
Jag tycker inte att det är något fel på den färgen. Men nu till hösten och vinter vill jag nog ha lite mer kontrast. Jag vi får se hur det blir.

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0