I förra veckan var jag in på H&M en snabb sväng och stötte på den här klänningen av en slump. Jag belv så dragen till den att jag bara var tvungen att prova den. Men det skulle jag inte har gjort för när jag stod där i provrummet fick jag för mig att det passade mig perfekt. Därför var jag bar tvungen att köpa den för den kostade bara 149 kr. Det blev alltså ett impulsköp men jag känner mig ändå så himla nöjd ändå.

Men jag kom på sen att det är ju ofta de där billiga kläderna som barnarbetare tvingats göra. Usch jag vill inte tänka på det och hoppas att det inte gäller den här klänningen. H&M har ju så fina saker ibland och billigt är alltid så bra för plånboken...

Men nu glömmer vi det...: Var den inte fin i alla fall?

Den passar förresten jättebra till mina nya skor!

// Elaine

Kommentarer
Postat av: TJÄNA PENGAR OCH FÅ FLERA TUSEN BESÖKARE

Låter 13 00 kr på två dag fel för din blogg? Hur tror du Kissie har råd?

Då får flera tusen läsare + åk på resa med kompisar till new york och shoppa inne i victoria secret? Får du inte åka på resa?

Passa då på köpa allt som är inne och bli populär?

OCH kända designers kommer även vilja samarbeta med dig!

Så jag lever och jag har precis fyllt 15 år..

JAG LJUGER ALDRIG och har alltid bevis upplagt: http://tjanapengarenkelt.blogg.se

2012-04-24 @ 17:21:04
URL: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0