Hej!

Gud så det snöar utanför mitt fönster! Är det verkligen vinter igen?! Varför kunde inte den här snön ha kommit på jullovet istället för på påsklovet?! Jag vill ha vår nu... Aja, jag ska försöka varva ner lite nu. haha Jag har i alla fall ätit en god frukost med smultronyoghurt och musli med torkade bär i - underbart gott! Och sen vattenmelon till det. Sen har jag duschat och bäddat sängen. Så det känns ändå som om jag har börjat dagen på ett bra sätt och nu lyssnar jag på musik. Min nya favoritlåt är Jennifer Lopez och Pitbulls låt Dance again. Hörde den på radion i fredags och sen dess har jag lyssnat på den. Jag gillar refrängen! :)



// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0