Hej!

Jag började skolan igen efter loveg med en mjukstart. Jag hade bara en lektion men stannade ändå lite längre och ritade klart lite skisser och skrev en presentstionstext till min lampa som ska redovisas imorgon på arkitekturen. En lagom och lugn skoldag :)

Sen när jag kom hem tog jag det lungt en stund och försöker nu traggla lite franska. Jag försökte nyss öva hörförsåtåelse med att lyssna på en intervju på franska med Alizée. Men det var riktigt svårt! :s

Nu blir det snart en god middag i alla fall och sen ska jag testa på ett skivstångspass! Jag missar finalen sv Top model Sverige då, men det lovar jag att ta igen sen ;)

Jag idag, det är kanske inte ofta som man tycker att man ser mig i glasögon men jag har det varje dag i skolan.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha! Shiit! Jag är så efter!!!!!!!!!!1111 hahahha hade du glasögon idag i skolan?????? xD hahahaha näää? Eller....? ....:o

2012-04-10 @ 21:31:17
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0