Hej!

Dagen blev så bra som jag hade hoppats. Det var cesarsallad till lunch (hade aldrig smakat det förr tror jag) och på grafiska illustrationen blev jag äntligen klar med min parfymförpacking. Så nu är den ihop tejpad och klar och väntar på att bli redovisad tillsammans med parfymen om några veckor. Nästa vecka tror jag att jag istället ska börja färglägga en serie i Photoshop som jag ritatde för ett år sedan i ettan. Får se hur det går. Det är en lång serie så det lär ta ett tag x)

Sen gjorde vi en ritövning på arkitekturen så jag har ritat vispar, hörselskydd, klädnypor och lite annat idag. Låter spännande va? haha. Tillsist blev det sen lite spring på stan innan jag bar iväg hemåt!



Idag har jag haft blus och väst och armband som jag fick av Niclas i söndags! :)

Nu funderar jag att sätta mig och titta på ett avsnitt av förhäxad - fast inte på engelska utan på franska! Jag tänkte försöka öva min hörförståelse till nationella i franska.


// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0