Hej!

Usch vad jag mår illa av allt sött jag ätit nu i helgen. Jag har nämligen varit hos min morbor och ätit ännu mer påskmat och godis idag tillsammans med mormor och morfar. Men gott är det ju ändå eftersom man äter x) men just nu känner jag mig lite äcklad...

Sen är jag irriterad på mitt internet till vanliga datorn som inte funkar - dumma telia! Och dumma La radoute! Jag hade bestämt mig för en färg på skorna nu och skulle beställa dem men då finns inte erbjudandet om 50 % rabatt kvar! :0 fast det rullar ändå runt på sidan och det står att det gäller tills idag. Inte kan man väl då ta bort det förrens dagen är slut?! jag vet att jag är fånig men jag tillåter mig att vara det nu! :(

Imorse var jag glad i alla fall och då såg jag ut så här när jag bar iväg till min morbror.

Solglasögon från H&M, spetsblus JC och örhängen guldfynd och gina tricot. Dock kan den här irriterade tjejen meddela att ett örhänge (det stora) dessutom gick sönder idag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0