Hej!

Idag har det varit en estetisk dag i skolan. Jag han konstigt nog inte klart med min parfymförpackining. Men däremot redovisade jag min lampa. Jag gjorde den till en uppgift när man skulle förbättra eller designa en ny möbel till en annans café. Caféet jag fick hade mycket färg och liv på väggarna så jag valde att designa en lampa som skulle ta upp väggarna och den coola atmosfären i caféet men ändå balansera upp det hela. Dessutom tyckte jag att det behövdes lampor övet borden så efter beslutsångest över om jag skulle designa en lampa eller en soffa blev det sen en lampa pågrund av att jag tyckte det behövdes mest.

Jag blev dock inge nöjd med min modell men jag gjorde mitt bästa och var klar i tid. Så nu kan jag ta tag i näsa uppgift!:)
Här ser man lite hur den såg ut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0