Före att jag köpte de andra sandlaerna med träklackar så hade jag skickat efter de här skorna här över som jag titttade på i påskas. Då kunde jag ha fått dem för halva priset men det erbjudandet försvann ju men sen hittade jag de här skorna på en annan sida som hette shoestyle där det var 20 % rabatt. Så jag beställde dem därifrån istället och den anlände tidigare i veckan.

Men sen var det ju lite komiskt att jag skulle bli så förtjust i de andra skorna när jag redan hade beställt de här och att jag nu har två nya skor BÅDA i mocka och med träklack. Men de här blir som jag hade tänkt ett par mer vardagsskor. Nog för att jag har skor. Jag vet - Hej, jag heter Elaine och jag är en skoshopaholic...haha

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0