Hej!

Igår var jag och lyssnade på Niclas tillsammans med hans mamma och pappa,när han sjöng i en musikal i en sånggrupp som han är med i. Hela gruppen och jag gjorde riktigt bra ifrån sig! Sen efter följde jag med hem till honom och åt mackor med påskskinka. Sen idag började vi dagen med att se på de sista avsnitten av säsong 8 av Vänner - nu är det alltså bara 2 säsonger kvar.

Nu mår jag illa eftesom jag har ätit både påskmat och godis. Redan efter några godisbitar kände jag att jag redan är klar med påsken. Haha. Pappa har varit i Tyskland och jobbat i veckan och han hade med sig choklad hem till mig. Den mjölkchokladen kan jag meddela är riktigt svår att motstå! x)



// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0