Här är min underbart fina nya väska som jag kastade åt mig på H&M i onsdags. Jag har sett den på nätet (den gula från h&m i ett collage tidigare - http://mademoiselleelaine.blogg.se/2012/march/alska-gult.html#comment) tidigare så jag var redan förtjust i den. Därför var jag bara tuvngen att ha den då jag också vill ha en vit mindre axelremsväska till sommaren. Dock hade jag trott att den var lite större men jag kunde inte låta bli den. Den är så söt!

149 kr kostade den. Jag kanske behöver köpa en lite större senare då jag gärna vill ha en brun väska också så kanske var det lite dyr egentligen? Men som sagt, jag kunde inte lämna kvar den på H&M, det gick bara inte.

Är den inte fin?

// Elaine  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0