Äntligen är jag hemma igen! Igår blev det ju värsta snöovädret när jag var i skolan. Alla bussar ställdes in så det var lite kaossartat. Jag och mamma kunde inte komma hem då så vi sov hos min snälla morbror inatt. Sen när det var bättre imorse åkte jag till skolan. Dock gjorde jag inte så mycket.

Sen igår var det överhuvud onödigt att jag åkte till skolan eftersom att jag bara hade luciaövning (som inte ens blev av) och sen så var det inte det lättaste att komma iväg pga av snön och en frusen dörr. Ja det låter ju idiotiskt att jag ens åkte till skola men jag trodde faktiskt att den värsta stormen var igår morse och det är svårt att förklara allt så här. Men gud så fel jag hade om stormen!

Men nu är jag som sagt hemma och skönt känns det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0