Idag är det första advent men tänk att jag minns förra årets första advent så bra ändå. Då var jag på ett läger i Undersvik tillsammans med Lovisa och hennes kompisar, Elsa, Patricia och Hanna. Det hette En riktigt advent och kvällen före advent anordnades en middag och bal. Jag skulle gärna vilja använda den där klänningen igen för jag kände mig fin i den, fast jag vet inte om jag håller med nu.. Men fin är den och bara hänger i garderoben!
 
Men i alla fall så ser ni Lovisa och mig dansa på näst sista bilden. Sen så kom det lite snö på morgonen den första advent men hemma var det knappt något. Det kan jämföras med hur det ser ut utanför fönstret det här året! :)
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0