Åh jag är så himla sugen på att beställa lite victoria secret- produkter. Har länge funderat på två dofter men nu har jg sett två till som verkar helt underbara. Men grejen är bara att det är knepigt att hitta på svenska sidor som säljer alla varianter som jag vill ha och billigast. Jag tänkte köpa bodymist men den det är ju ingen riktigt parfym så då kanske man vill ha bodylotion i samma doft...

Hade inte Victoria Secret tagit så mycket i tull hade jag beställt massa därifrån. Såg fina bilinis och skor på deras rea. Eller det är nog nästan tur att jag inte kan göra det för det hade blivit väldigt dyrt och garderoben hade blivit ännu mer full. Haha

De här dofterna står det imellan i alla fall. För en doftgalning som mig är det här riktigt svårt. Skulle velat fått gå och lukta på dofterna i en riktigt butik... Vilka två eller tre dofter tycker ni jag ska välja?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0