Jagtrodde min blogg hade fått fnatt (heter det så?) ett tag. Bakgrunden var en av julaftonsbilderna och en annan bild hade hoppat upp och lagt sig mellan de två första inläggen och över menyn... Men tydligen var det bara jag som såg det och nu är allt som vanligt igen helt mysitiskt...
 
Idag ska jag försöka få ihop lite inlägg med bilder från veckans mellandagsshopping samt årsresuméen. Ja jag gör som storbloggarna fast jag har inte lika mycket händelser att minnas då. 
 
Förresten, de där vitchoklad-glassarna är bara för goda. Dock är de väldigt söta så man kan lätt må illa av för många. Jag har i alla fall några och mumsar på då och då nu. Så oemotståndliga!
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0