Då är jag vaken och utvilad! Var så himla trött igårkväll och nu har jag sovit i 10 timmar. Jag ska försöka göra en god frukost nu för idag behöver jag inte åka till skolan. Men istället ska jag försöka skriva klart mitt svenskatal, plugga företagsekonomi och sen behövs rummet fortfarande städas...Jag måste nog ta itag med det idag eller imorgon!

Förresten är så är det Isabelles födelsedag idag så GRATTIS till henne! Nu är vi alla 18 år. Hon fick en liten present i förskott av mig i måndags inehållande örhängen. Bra att hon faktiskt inte hade så mycket svarta ploppar men ändå gillade dem!

Förresten, tycker ni inte att Issa ser lite ut som bloggaren Angelicka Blick på bilden? Jag tror det bara var jag som tyckte det förrut...x)


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tack så mycket igen! :D

2012-12-07 @ 09:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0